Nazvala jsem ho WC+Bidet2v1.
Přijde mi to až neuvěřitelné, když jsem poprvé v roce 2008 začala přemýšlet o tom, že tento skvělý produkt uvedu na český (a pak i slovenský a maďarský trh).
Tenkrát byly ke koupi pouze drahé elektronické toalety či naopak poněkud nevzhledná bidetová sedátka.
Při mých cestách po světě mě tento produkt zaujal v Turecku a já se rozhodla, že tento úžasný a přitom jednoduchý prostředek hygieny musím dopřát i lidem ve své vlasti.
Po krátkém průzkumu trhu, kdy mi i ve známých velkoobchodních firmách odpovídali, že o tom nikdy neslyšeli, jsem se rozhodla oslovit vhodného výrobce.
Hledala jsem spolehlivého a kvalitního partnera se širokým portfoliem, dlouhodobými zárukami a samozřejmě ochotou se mnou spolupracovat.
A tak po několikatýdenním objíždění tureckých výrobců jsem zakotvila u společnosti Canakcilar Seramic, která je druhým největším tureckým výrobcem sanitární keramiky, luxusního koupelnové nábytku a doplňků, které prodává pod značkou Creavit.
Abych dokreslila situaci: Představte si cca třicetiletou holku bez větších znalostí obchodních zvyklostí v tomto oboru, jak v tyrkysovém kostýmku nakráčí spolu s tlumočníkem před správní radu tradiční rodinné muslimské společnosti a požadavkem exklusivní smlouvy na dovoz toalet s bidetovou tryskou na český a slovenský trh.
Pohostili mě v prostorách továrny, kde se mimo průmyslové haly nachází i archeologické muzeum, zoo a nádherný park. Když jsem jim během oběda sdělila své přání, zeptali se mě, z jaké firmy jsem.
A já jim odpověděla, že firmu teprve založím… je pravda, že se po sobě trochu nedůvěřivě podívali.
Mluvila jsem o potenciálu středoevropského trhu, a na důvod, proč to chci, jsem odpověděla:
„Protože chci naučit Čechy mýt si zadek. Přijde mi to jako dobrej nápad.“
Všichni ti vážní muslimští manažeři vyprskli ve smích. Řekli mi, že jsem blázen, ale že mi věří, že to zvládnu a dali mi exklusivní smlouvu, pro kterou jsem si přijela.
A tak se zrodila ARCHADIE s.r.o. a začalo mé období tvrdých lekcí, učení se, jak pojmout marketing toalety, obchodní strategie, občas neprůstřelných jednání s arogantními nákupčími, či exkurze do fungování výběrových řízení…
Když se dnes ohlédnu zpět, jsem za tu cestu neskutečně vděčná. Podařilo se nám uvést wcbidet2v1 v dnes již poměrně běžnou součást koupelen všude tam, kde není na bidet místo. A já se naučila spoustu věcí, kterou jsem nyní schopna zúročit v dalších firmách a podnikatelských aktivitách.
Našimi wc+bidety2v1 jsou vybaveny nejen domácnosti, ale i luxusní hotely, lázně, nemocnice, sportovní zařízení či školky.
V roce 2008 bylo jen mé velké přání, že prodáme za více než 100 milionů korun. Že nebudeme mít více než 1% reklamací. Že naopak nás naši zákazníci budou doporučovat či si kupovat naši toaletu do svých dalších nemovitostí. Zkrátka se to povedlo. Jsem hrdá, že mohu mít tak skvělého obchodního partnera Creavit. Protože ačkoliv nás dělí kulturní i náboženské zvyklosti, je to jedna z nejčestnějších společností, se kterou jsem měla možnost obchodovat.
Chci vás pobídnout k tomu, pokud ještě máte „obyčejnou toaletu“, abyste povýšili svůj komfort osobní hygieny a vyměnili ji za WC+BIDET2V1.
Náš nejprodávanější model posledních let jsme ještě vylepšili.
Dnes se pyšní nejmodernějším způsobem splachování ( rim off – splachování bez okruhu, který lze velmi snadno udržovat a čistit), antibakteriální glazurou, nerezovou bidetovou tryskou a pákovou baterií na teplou a studenou vodu umístěnou přímo na wc míse. Navíc se zárukou 10 let. Doplnit ji můžete pomalu padajícím sedátkem soft-close.
A během oslav mého výročí (září 2021 nebo vyprodání zásob) si ode mě užijte navíc provoněný byt skvělým domácím parfémem v luxusním dárkovém balení v hodnotě 1125Kč.
Nespokojujte se s kompromisy.
Dopřejte si Creavit.